måndag, mars 22, 2010

Tiden går...

I helgen var det som sagt min tur att fylla år. Det är några år sedan jag firade mig själv, vi har ju som bekant en till i familjen som snart fyller år och därmed lägger beslag på månaden mars..
I lördags var det fest för den "yngre" generationen. En mycket lyckad tillställning med god mat o underbar stämning. Så trevligt att de sista tappra gästerna inte tog sig hem förrän tidiga morgonstund.

I söndags efter att ha vilat ut lite firade vi mig igen med mor, far, Lasse o Eivor.


Tack för alla fina presenter och blommor, som nu pryder vårt hem.
Är verkligen lyckligt lottad som har så underbara vänner och underbar släkt runt mig.

Längtar redan tills vi ses igen.

Kram
Marie

1 kommentar:

Eva, Magnus & David sa...

Tack själv Marie för en jättetrevlig fest! Kul att vi snart ses igen! Kramar från oss