torsdag, mars 25, 2010

Vår ...

I helgen när jag fyllde år fylldes huset av vackra vårblommor. Massor av tulpaner i himlens alla färger. Än står de fina i sina vaser.



Jag fick även en serie med böcker om digitalfotografering som gjort mig ännu mer sugen på att ta fram kameran varje dag, om det nu är möjligt ;-)
Författaren av denna serie böcker heter Scott Kelby, jag rekommenderar dem varmt.
Idag fick några blommor ge sig för att jag skulle få testa lite av mina nyfunna kunskaper.


Efter stund började Måns undra var mamma tagit vägen, han hittade mig, kameran och blommorna i källaren krypande på golvet för att försöka få de bra bilderna, han blev nyfiken och ville lukta på blommorna precis som Ferdinand. Då passade jag på att även få med han på några bilder...
Tröjan som ni ser på bilden fick Måns en förtidig födelsedags present, han blev super glad, det var en Timrå t-shirt. I skrivandets stund sover han gott, givetvis med tröjan på. Tack familjen Fröjd. Det var mitt i prick

2 kommentarer:

agnes stig sa...

Liten blir snart stor :) ♥

Photo By Mi sa...

Så sant så... tänk vad tiden går...