fredag, april 16, 2010

Försmak av sommaren ...

Satt på jobbet idag och längtade väldigt mycket efter min familj. Pratade med min chef och fick lov att sluta lite tidigare. Snabbare än blixten satte jag mig i bilen och körde hem. Efter lite överläggning hemma så bestämde vi oss för att åka ner till Kronostranden.
Kändes nästan som vi fick en försmak av sommaren denna eftermiddagen.



Här kunde vi alla få våra behov tillfredställda. Kalle fick fiska, barnen fick leka med vatten och jag fick fota. Vilken underbar eftermiddag det blev. Trots att det blåste så kändes det nästan som det var vindstilla på stranden.








Efter att ha lekt på stranden så testade vi skogen, det fanns många härliga träd att klättra i. Både för stora och små. Men visst bli man lite trött av all friskluft. Alex såg nästan ut som han var med i djungelboken.

1 kommentar:

agnes stig sa...

Åhhhhh vad fina!
Gillar den med båten och när Kalle fiskar, jättefina, stor kram Annika