onsdag, augusti 18, 2010

Fotoprylar

När jag kom hem idag så hade jag fått ett paket med posten som jag beställde för några dagar sedan. Glad som ett barn på julafton öppnade jag det. Det var sakerna som jag beställt från en sida på nätet som säljer fotoprylar.

Jag hade beställt

- Reflexskärm
- Diffuser till min externa blixt
- Close up filter +10
- Nytt lock till mitt objektiv
- Soft focus filter

Till min stora glädje verkar det vara mycket bra prylar ...

Bilden brevid är ett första försök med mitt nya close up filter.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej

Nu har jag med beställt en dyyyyr gottepåse. Men nu när man har lagt av med godiset (nästan) så har man ju pengar över. Visst funkar det så... :-)

Linda C

Photo By Mi sa...

Hoppas du blir lika nöjd som jag är med mina saker, nu gäller det bara att lära sig dem ...