tisdag, november 16, 2010

Tid, tid, jag vill ha mera tid ....

Har så mycket tankar och uppslag just nu, men jag vet inte när jag ska hinna förverkliga dem genom min lins.
Tänk om dygnet hade haft 48 timmar istället för 24, vad mycket mer jag hunnit med, eller om veckan hade haft fler dagar.
Kan fortsätta drömma, kommer förmodligen aldrig hända.
Det har inte varit höst/vinter länge iår men jag längtar redan efter längre ljusa kvällar. Hinner inget.
Funderar på om man kan göra om vårt "skräprum" till en hemmabyggd studio över vintern så jag kan få utlopp för mina uppslag där. Får nog försöka lägga fram det för mannen lite fint... :-)

Har varit lite duktig idag iallafall, varit ute och gått en liten runda. Trots att det var mörkt. Ska försöka ta mig i kragen och göra det varje kväll, inte långt men en liten runda iallafall.

Nu är ögonlocken tunga, sängen kallar ... Sov gott alla goa vänner !!!

Inga kommentarer: