torsdag, november 18, 2010

Tiden räcker inte till

Jag hade en tanke/förhoppning om att jag tiden skulle finnas att skriva och uppdatera två bloggar med olika inriktning...
Trodde jag ja.
Men döm av min förvåning, tiden räcker inte till.
Så from nu kommer jag ta bort min andra blogg
Vet inte om det är någon som tittat på den på sistone då jag inte har uppdaterat den på länge.


När tiden är mogen, eller rättare sagt när jag får lite mer tid, kommer jag att starta en ny, då med en ambition om att ha den som en blogg för mitt hobby företag.

Jag vet inte när, men någon gång kommer det att ske...

Tills dess hoppas jag att ni fortsätter att titta in här.
Jag blir så jag varje dag jag tittar på statistiken och ser att det verkligen är några som tittar in, det gör det ännu roligare att fortsätta.

Kram
bloggtokige jag

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej

Nej, tid finns det inte gott om. Klart jag läser din blogg. Du tar ju så fina bilder =0)
Linda