söndag, november 14, 2010

Världens Bästa Pappa

Idag är det FARS DAG, lite komiskt att det måste finnas en speciell dag för att man ska ge dem som betyder så mycket i våra liv lite extra uppmärksammet. Det borde vara något självklart som skulle visas även de andra 364 dagarna om året. Klart man försöker att visa det då med.
Det jag vill säga är att jag älskar min pappa, en bättre pappa och morfar får man leta efter. Jag försöker verkligen visa det men jag vet att jag inte är så bra på det alltid.
Så Pappa, tack för att du finns och att du är du. Jag älskar dig för att just du är som du är och att du är min pappa som stöttar mig och oss alla som finns runt dig i alla läge.





















Om jag skulle fråga Alex och Måns hade de sagt att det finns ingen pappa på denna jorden som är så bra som just deras pappa. De säger att han är busig och lite galen. Men det är väl så en pappa ska vara.
Imorse så sa Kalle till grabbarna att idag är det fars dag och då är det jag som bestämmer (kommer från att Alex fick bestämma när det var hans dag) Då tyckte han att de skulle börja med att ge han en kram. Varför, tyckte de, det gör vi ju varje dag...
Tycker att det är så härligt. I deras värd så är det fars dag varje dag.
Våra gossar har världens bästa pappa som älskar dem oavsett vad.
Jag, Alex o Måns är väldigt lyckligt lottade som har just pappa Kalle i våra liv.
VI ÄLSKAR DIG !!!

Inga kommentarer: