lördag, februari 12, 2011

En ny ängel ...


Idag är en dag som alla andra för många

För oss är det en dag när en ängel har lämnat oss och himlen har fått en ny...
Tankarna är många idag, många underbara minnen och massor av värme och kärlek...
Vår ängel har inte ont mer ... han har det bra nu ...
Vi kommer alltid att bära med oss honom i våra hjärta ...

Det låter hemskt, kanske kallt för en del men vi kämpar vidare ...
Kalle & Alex är på innebandycup, Måns är på kalas och lilla jag sitter här efter att ha varit på en promenad ...
Solen skiner och vädret är underbart

Jag tror inte på gud, eller något annat högre väsen men för mig är solen idag ett tecken på att vår ängel har det bra nu, låter konstigt, ja det gör det säkert men tanken känns bra ...

Jag vet att jag inte brukar skriva denna typen av inlägg.
Men för mig är det en hyllning o mitt sätt att visa min kärlek o säga tack för alla underbara stunder ...

Kramar från lilla mig

1 kommentar:

Åsa sa...

Jag tänkte samma sak när solen sken igår i Stockholm... Så sorgligt och så orättvist, men vi får vara glada att vi fått vara i hans närhet när vi var små och även nu när vi har egna små. Sköt om er! Kram