lördag, februari 05, 2011

Familjedag ...


Myslördag ... det gillar vi

Idag är det en lugn och skön dag hos oss familjen Andersson - Åstedt.
En lugn morgon med god frukost.

Sedan var jag och träffade en underbar vän som jag inte träffat på länge, hade några mysiga timmar hos henne och lille E.

När jag kom hem blev det pannkaksfest. Vi var tvugna att ladda ordentligt...

Klockan 15.00 var det dags för den stora kampen om vem som skulle bli familjens mästare i bowling vid årets första drabbning ...

Om man vänder på det så vann jag :-)
Måste tyvärr medge att jag blev besegrad av alla tre.
Pappa Kalle tog hem dagens första pris - han blir kvällens kock.

Ikväll blir det god middag och melodifestivalen... kanske lite popcorn till det..

Hoppas er lördag är lika mysig som vår

Inga kommentarer: