söndag, februari 20, 2011

Is så långt ögat kan nå...




Hemma hos oss i Viby har vi ett område som vi kallar för "fågeltornet" vad det egentligen heter kan jag inte komma på just nu.

På våren/sommaren & hösten är där massor av fågelskådare, det finns massor av arter i detta området.
Det var länge sedan jag var där så jag åkte dit idag.

När jag närmade mig insåg jag att jag inte skulle komma fram, det var is, is, is och mera is så långt ögat kunde nå...

Fördelen med detta är dock att det var väldigt fin is, så vem vet... istället för att försöka fånga en fågel eller två genom kameralinsen idag så kanske det blir en eller två skridskoåkare istället ...
Solen skiner och det är en underbar vinterdag...
När fotboll och innebandy är slut finns det mycket kvar av dagen så vem vet...

Hoppas alla andra också har en underbar söndag

Inga kommentarer: