tisdag, februari 01, 2011

Testade något nytt idag ....

Jag och en kollega hade fått för oss att vi skulle testa på den nya "träningsflugan". Dvs vi skulle testa på Zumba...

Sagt och gjort, vi letade upp ett pass och tog oss dit.

Visst motsvarade det våra förväntningar... men ... inte trodde jag att jag var så dålig på kordination ...

Det blev många härliga skratt och förmodligen träningsverk i både mage och ben imorgon ..

Dock har vi bestämt oss för att det var inte sista gången ... så nästa vecka är vi på igen Förhoppningsvis med lite mer koll på rörelserna...

Om ni tänker er Bambi på hal is, samtidigt försöka att svänga på bakdelen och klappa med frambenen .... så ser ni framför er hur vi såg ut idag :-)

2 kommentarer:

mooa sa...

heej marie , moa svensson här , !
du har enm jätte fn blogg, och jag koller att följa den varje daag ! :)
kraam mooa

mooaasvensson sa...

ojj det blev lite fel i det första kommenraren, (:
jag kommer att följa din blogg varje daag , jätte fin blogg, ! <3
kraam mooaa