torsdag, mars 24, 2011

Så fin men ...

Förra helgen köpte jag nya blommor till våra köksfönster, för en gångs skulle blev det inte orkideér utan jag valde vita liljor istället.
Men det var inte så bra, jag har gått varje dag och väntat på att de ska slå ut och när jag kom hem idag så var de så fina ...
Nu till det trista i kråksången ... de luktar väldigt mycket och det är en lukt som inte fungerar här hemma....
Så jag har tänkt att de får vara med inatt med men sedan åker de ut ... såvida ingen anmäler sitt intresse att ha dem hemma hos sig ... :-)

Varit lite dåligt med uppdatering av denna sidan på sistone... just nu rullar allt bara på. Vi jobbar, gör läxor och tränar mycket mer händer inte. Tror tom att det har gått några dagar denna veckan utan att jag har haft kameran framme... vet inte vad som är fel men hoppas att det ska ske en ändring av det till helgen...

Såg några härliga våtecken i går, massor av snödroppar vid skolan, får nog bli en runda med cykeln dit i helgen för att ta några bilder.


Kram Marie

Inga kommentarer: