torsdag, mars 10, 2011

Var tog idéerna vägen
















Idag känns det som om alla idéer och all inspiration bara är borta.
Jag tycker jag brukar vara full av tankar på vad jag vill ta foto på eller vad jag ska skriva om men idag är det bara helt blankt.
Kan vara för att våren kom av sig, idag har det snöat, regnat och stormat om vartannat och ibland allt på en gång.

Satt ikväll o surfade runt lite för att få lite idéer, kanske inte vad som skulle kunna åstakommas just idag men för att komma på något ...

Några av sidorna jag besökte var
Discovering The Planet - en fd jobbarkompis som skriver helt underbra texter och tar jättefina bilder
Fotograf jens christian - min kusin som tar mycket fina bilder och jobbar som frilansfotograf
Agnes Stig - En nära vän som tar fina bilder o alltid har många bra idéer
Denize - Ensam morsa till E&E - en tjej som jag inte känner alls men tar härliga bilder o skriver om livet ...
A home far away - En blogg av en mamma som bor utomlands o jobbar som fotograf
Fotograf Matilda Bäcker - En blogg jag ganska nyligen hittat med många bra tips o trix o fina bilder

Ja, många sidor blev det o några idéer fick jag inför framtiden ...
Bilden ovan med alla ordern, lånade den idéen från en av ovan nämnda bloggar, men gjort om den för mitt syfte

Satt och lekte med ord för att finna inspiration ...
vilka ord inspirerar dig ???

Inga kommentarer: