söndag, april 10, 2011

Har bestämt mig ...

För en vecka sedan tog jag beslutet att denna sommaren skulle jag inte känna som jag gjort de senaste åren. Ni känner säker igen känslan när sommaren närmar sig "Shit, bikinin ska på, varför åt jag alla de där chipsen, godiset, kakorna, pizzorna i vintras" Man sätter sig i solstolen o ser sig själv i solglasögonen när man ska ta dem... för mig iallafall har inte detta varit en vacker syn på sistone. MEN NU .. ska det bli ändring på det. Ny livsstil ska fram. Äta sundare, röra mig mer ... Har en vecka nu bara "druckit" enligt cambridge dieten. Känns super, något händer i kroppen o i knoppen. Självkänslan stärks för varje dag. Två veckor till på "extrem diet" sedan är det dags att börja äta lite igen. Hoppas att detta ska ge mig den kickstarten jag behöver för att orka. Denna gången vet jag att jag kommer lyckas...

BEACH 2011 - jag kommer vara redo :-)

Inga kommentarer: