fredag, april 08, 2011

Hemma ....

Ja, denna fredagen blev inte riktigt som vi hade tänkt oss. Blev väckt av en sjuk Måns inatt. Idag har det varit madrassmys framför tv hela dagen. Han är pigg nu men vill inte äta. Själv har jag tagit tillfället i akt av att vara hemma en dag så jag tänker klappa mig själv på axeln o berätta vad jag har gjort. Tvättat sex maskiner tvätt, städat skafferiet o kylskåpet, plockat undan kläder som är för små i barnens garderober o ställt iordning i dem och i min egen. Även städat undan massor av papper som blivit liggande överallt. Vet inte var energin kommer ifrån men bra känns det nu. Slipper allt sånt trist i helgen. Hoppas på att vi ska vara friska till helgen så vi kan göra allt vi tänkt oss. Lördag kommer bestå av en tur i naturen eller avslutning med innebandyn beroende på vädret. Söndagen ska vi tillbringa i Lund på innebandycup. Nu ska jag och Måns mysa lite till framför tv och försöka äta något.

Önskar alla en mysig fredag !

1 kommentar:

agnes stig sa...

Hur går det stjärnan???
Håll ut, Håll ut!!!
:)
Kram Annika