onsdag, april 27, 2011

Weekend....

Snart är det dags, kan knappt förstå att det är sant, jag ska åka till Paris i fyra dagar och möta våren. Denna gången lämnar jag familjen hemma och åker iväg med ett glatt gäng i blandade åldrar... ska bli mysigt.
Så mycket jag vill se och göra, kan bli svårt att hinna klämma in allt på de dagarna vi ska vara där. Lovar att vi kommer göra allt för att fixa det. Dock ska det bli mysigt att bara strosa, sitta på fik o prata. Några måsten finns dock, Eifeltornet (dock kommer detta ses från marken), triumfbågen, de vackra kvarten, Notredame är lite av det vi ska försöka bocka av. Finns en risk för en bildbomb vid hemkomsten ;-)
Jag vet att mina killar kommer ha det jättebra hemma, känns dock alltid lite konstigt att lämna dem. Är inte så van vid det, andra gången på nio år...

Inga kommentarer: