torsdag, maj 26, 2011

Gult som solen i mitt liv ...

Idag fyller solen i mitt liv år.
För snart 12 år sedan råkade jag en lördag på mitt "stamhak" stöta på den snygga killen som verkade lite blyg. Vi pratade lite den kvällen och han o hans kompis följde med mig o min kompis hem ... efter några trevande timmar med snack så fick jag så äntligen en kram som visade att kanske var han lite intresserad iallafall ...
Efter detta följde många kvällar med mig bakom blackjack bordet och han framför, han sa inte så mycket med leendet och värmen i hans ögon gjorde att jag förstod att han var intresserad ...
En sak ledde till en annan och nu snart 12 år senare så är han pappa till våra två underbara pojkar och min älskade sambo.

Vi har varit genom mycket genom åren, några mindre roliga saker men otroligt många roliga och härliga saker. Jag vet att vi har många härliga år kvar tillsammans där vi kommer skapa många härliga minnen tillsammans och bara tanken på detta får mig att älska honom ännu mer. Vilken tur att jag/vi bestämde oss för att gå ut den där kvällen.


Grattis min älskling !!!
Tror inte du förstår hur mycket du betyder för mig

ÄLSKAR DIG !!

1 kommentar:

agnes stig sa...

Nya grejer på gång ser jag, snyggt!!!!!
Trevlig helg, kram Annika