tisdag, maj 24, 2011

Härliga sommarkväll


Idag när jag sitter här hemma i soffan och tittar på de stora regndropparna som slår mot fönstret längtar jag verkligen tillbaka till i lördags. Efter vi varit i Göteborg så körde vi vidare till Skummeslöv (vid Mellbystrand) för att sova i en stuga. Påväg till stugan blev jag avsläppt på stranden. jag hade galet ont i benen och fötterna men detta glömde jag väldigt snart... tror det var en av de vackraste kvällarna på mycket mycket länge ... skulle inte stannat så länge men det blev visst en stund ...
Till denna ljuvliga plats återvänder jag mer än gärna fler gånger... nu hoppas jag på att vi ska få många lika härliga kvällar i sommar, vart vi än är.

Denna veckan har det inte blivit några bilder alls, hittils är väl bäst att lägga till :-) ... händer inte så mycket mer än att vi jobbar, tränar och sover.

Önskar alla en underbar kväll !!!

1 kommentar:

agnes stig sa...

Jättefina bilder!! Skulle vilja se den översta på HELA min dataskärm!! Fina färger!!