fredag, maj 13, 2011

Pigg & glad igen

Efter att ha haft två nätter som varit lite si sådär var så ikväll Måns sitt vanliga glada och pigga jag igen. Vet inte riktigt vad som varit fel men igår var det feber och ont i örat. Dock skönt att det verkar som det gått över snabbt igen. Hoppas på att natten ska bli lugn så vi vaknar pigga och utvilande imorgon.
Det var mycket spring i benen ikväll efter att ha varit tvingad att ta det lugnt hemma hela dagen. Mysigt att komma ut och springa av sig lite med bollen vid fötterna medan storebror spelade fotboll.
Imorgon blir det bus först med mormor och morfar och sedan med kusinerna på kvällen. Dvs enligt Måns en toppendag !
Måste tillägga att jag har alltid haft nr 13 som mitt turnummer, Alex & Måns tyckte jag var galen innan idag när jag sa det men efter en bra kväll med vinst i fotboll, bus och en underbar rabarberpaj som mormor och morfar överraskade oss med så sa barnen innan läggdags att det ska nog också ha nr 13 som sitt turnummer ... det blev ju en toppenbra fredagen den 13 .... så jag förstår dem ...

Inga kommentarer: