söndag, maj 29, 2011

Två älsklingar


Idag är det som bekant mors dag. Blev väckt av mina två underbara killar imorse med frukost på sängen o paket. Tror inte jag kunde fått en bättre start på dagen.
Att få vara mamma till dessa två härliga killarna är en resa som är fylld av så mycket glädje och värme att jag inte vet hur jag ska förklara det. Givetvis har vi våra duster och även dessa två godingarna har sina dagar när de bråkar med mig, Kalle och varandra med varje kväll när de somnat o jag tittar in innan jag själv ska sova så blir jag fylld av värme från topp till tå.
Jag hade många tankar innan jag fick barn om hur det skulle vara att vara mamma, en del blev precis som jag trodde men mycket blev helt annat. Att kärleken skulle vara så total kanske jag anade men kunde verkligen inte föreställa mig.
Vilken mamma / pappa smälter inte när ens barn tittar på en o säger "jag älskar dig, puss och sov så gott"
Tack för att ni finns mina älsklingar, ni har min totala och fulla kärlek !!!

Puss Mamma

Inga kommentarer: