söndag, juni 12, 2011

Lite synd om mig ...

Man kanske inte ska tycka synd om sig själv, inte i det offentliga iallafall men jag kan inte låta bli just nu. Hade många planer och mycket som skulle hinnas denna helgen men istället sitter jag här i soffan och orkar mest inget alls... örat gör verkligen aj aj och all ork är som bortblåst så jag tycker lite synd om mig själv iallafall... Måns är på kalas, Alex på tipsrunda och Kalle på fotboll. Solen skiner ute och det är sommar... världens möjlighet att få massor gjort...
Trodde i min egen lilla fantasi att jag skulle vara pigg igen nu, men inte, nu hoppas jag på att max ett dygn till sedan ska det värsta ha släppt, vill verkligen jobba imorgon o vakna upp pigg o glad med väldigt mycket energi.
Lite synd är det allt om mig :-)

Inga kommentarer: