lördag, juni 25, 2011

Några dagar till ...

Snart börjar nedräkningen på riktigt. En dag ledigt till och sedan fem arbetsdagar sedan SEMESTER !!!
Det var länge sedan som vi alla längtat så mycket efter att vara lediga tillsammans som nu. Alla fyra behöver ett "brake" i vardagen för att fylla på kroppen igen med umgänge med släkt o vänner, sol, bad och massor utav bus.
Känns skönt att för en gångs skull inte ha hela semester färdigbokad vad som ska ske. Att lite kunna ta dagarna som de kommer. En bilfärd i vackra sommar Sverige blir det men annars får lusten för dagen bestämma.

Tror jag skulle behöva ladda kroppen just nu med ny energi, känner idag att jag inte är tjugo längre, en sen kväll och jag är helt färdig dagen efter... observera att jag skyller inte på sillen (för jag åt den inte "haha") är inte ensam i familjen om att känna såhär idag, två stora killar sover gott och lillebror har sovit middag innan idag men håller också på att somna in på soffan... nu ska jag göra dem sällskap i drömmarnas land

SOV GOTT mina vänner !!!

Inga kommentarer: