lördag, augusti 20, 2011

Saker & Ting

Mitt lilla krypin i förmiddags
Som jag tidigare har berättat så var det dags för att prova på något nytt idag.
Jag har varit marknads knalle idag.
Detta var en helt ny upplevelse, det var med blandade känslor som jag åkte in till Söer Torg kl 06.00 imorse.
Efter att ha packat upp mina saker var det bara att sätta igång.
Om jag har tyckt det har varit tufft och jobbigt att pruta när jag varit utomlands o varit kund så var det inget mot vad jag tyckte det var att vara säljare.
Inte för att att de prutade min vilket pris skulle jag sätta från början ...
Efter ett tag lärde jag mig dock och äffärerna gick ganska ok för att vara första gången.
Trött med väldigt mycket mindre sker styrde vi hemåt igen efter ca sex timmars försäljning.
Just då hade jag nog sagt nej om någon frågade mig om jag skulle göra det igen men med lite perspektiv på det hela finns det en stor chans att jag återkommer, inte nästa lördag men kanske om ett halvår eller så ...

/ Marknadsknallen :-)

Inga kommentarer: