fredag, september 23, 2011

10 år ...



Idag för tio år sedan var jag och min älskling i Köpenhamn. Vi var på konsert med Eva och Magnus. Det var Depeche Mode. Vilken underbar kväll det var. Jag väntade och väntade, när skulle han ta fram dem, vi hade planerat det sedan länge men den sista delen var upp till honom.
Så kom den, han hade väntat hela konserten, låten han väntade på var "home". Jag hade aldrig hört den innan men jag blev förälskad direkt. Så tog han fram dem, vi var båda lite tafatta, hur gjorde man, vad sa man ? ja tillsist satte vi på varandra ringarna och det blev en snabb puss ... kanske inte så romantiskt men jag var så lycklig.
Detta blev böörjan på vår resa, egentligen började den två år tidigare men nu var det liksom på riktigt.
Nu har gått tio år, tiden har verkligen gått fort. Mycket har hänt, famförallt har vår familj blivit komplett med våra två underbra killar.

Jag älskar dig Kalle av hela mitt hjärta, tack för att du finns vid min sida.

Inga kommentarer: