måndag, oktober 24, 2011

Go o glad kexchoklad


Vi har en solstråle i vår familj. Inte alltid pigg på att följa våra instruktioner men dock alltid lika glad. Han har ögon som sprudlar av bus och livslust. Tänk om vi bara hade haft hälften av den energin som vuxen.


Storebror är precis som lillebror. Fylld av livslust och ögon som glittrar från morgon till kväll. Dock till hans fördel har buset lugnat sig lite men till hans nackdel så är han inte lika kramig längre (nackdel enligt hans mamma men enligt Alex "mamma jag är större nu, man kramas inte så då")

Idag har inte deras mamma haft några ögon som glittrat. De har mest längtat efter att stänga sig igen. Men efter en dag utan ljud, utan ljus och under täcket så känner jag mig nu bättre. Hoppas att en natt till ska göra underverk och att jag ska kunna glittra ikapp med mina älsklingar imorgon.

Inga kommentarer: