onsdag, oktober 12, 2011

Testing, testing ...

Ikväll har jag haft strykjärnet framme, inte för att stryka kläder (vilket i och för sig hade behövts) utan för att stryka min vita bakgrund. Imorgon ska jag göra ett nytt försök att ta biler på lille T. Ska bli skoj o denna gången ska jag lyckas, vet inte vad som gick snett förra gången men allt kändes det som ... en snäll o go modell men en fotograf som var totalt ur form ... imorgon kör vi järnet !

Måns fick agera test modell ikväll ... som vanligt när jag önskar hjälp så är det sååååå tråkigt enligt honom, men vänta bara, imorgon när jag inte önskar att han ska springa framför kameran kommer han göra det hela tiden ...



För att få honom att hjälpa mig lite så fick han prova ta någon bild av mig, det brukar hjälpa o det gjorde det idag med. Kameran är dock  en aning tung för lille herr Åstedt så jag satt med hjärtat i halsgropen o väldigt fokuserad på att slänga mig fram om han skulle vara på väg att tappa den, men visst har han talang ... :-) fast det är klart, med en så snygg modell är det inte så svårt ... (hihi)

Inga kommentarer: