måndag, oktober 17, 2011

Tror jag bestämt mig ...


Började kvällen med att spara, spara och åter spara, har missat det ett antal månader nu, många bilder som bara fanns på datorns hårddisk. Alltid nervöst... har varit med om det en gång tidigare och vill verkligen inte hamna i samma sists en gång till ... även börjat plocka ut bilder för att att kunna visa upp vad jag kan (se anledningen nedan).


För någon vecka sedan fick jag förfrågan om jag ville erbjuda mina tjänster som fotograf på VOFF's årliga julbasar. Detta är en mysig tillställning i början av december i Viby (3 december iår) Tanken är att jag ska erbjuda att ta bilder som man kan navända på julkort (eller annat om man så önskar). Har funderat fram och tillbaka men har tagit beslutet ikväll att JA, det hade varit spännande att testa. Tror det kan bli hur bra som helst. Hoppas nú bara att det är några som nappar ...
Tänkte att jag ska skapa en portfolie tills dess där man kan titta på de bilder som jag tagit. Kanske det kan leda till något mer.
Nu ska jag skicka ett sms till ansvariga och meddela mitt beslut. Håll tummarna för mig att det går bra !

Inga kommentarer: