onsdag, november 23, 2011

En lugn kväll ...


En helt vanlig onsdag, eller kanske inte ändå. Sitter själv i soffan, kan styra över både fjärrkontrollen och datorn ... Mannen har åkt iväg med jobbet, storebror sover hos mormor och morfar och lillebror sover gott i min säng...
En konstig känsla att sitta här helt själv, inte så att jag inte njuter av det, en och annan gång men det går inte många minuter innan jag saknar dem igen.
Kvällen har mest bara varit att vara, suttit och tittat genom gamla bilder och både skrattat för mig själv men även varit ganska nöjd med delar av dem.
Bilden ovan är från Forsakar för ganska exakt ett år sedan. Kommer väl ihåg dagen... någon dag innan snön kom ...
Inte många dagar kvar tills första advent, imorgon bara fyra veckor kvar till julafton. Ute känns det mer som tidig vår än vinter ....
Tror det är dags att be en bön att snön snart ska börja komma... vi vill ha en VIT JUL !!!

Mys på alla goa vänner ... nu ska jag krypa ner till lillebror och mysa natten lång ... :-)

1 kommentar:

Daniela sa...

Vilken fantastisk bild. // D