fredag, november 04, 2011

Köpenhamn .... jag kommer tillbaka

Tröja och scarfs inköpt i Köpenhamn
Som jag berättat tidigare så åkte jag och M till Köpenhamn i onsdags, vilken dag vi hade. På plats när affärerna öppnade och åkte hem när de stängde. Tror inte vi missade en enda butik på hela Ströget, inte någon som hade kläder eller skor iallafall. Vi höll tom på att glömma äta och dricka (ja, det stämmer, vi missade nästan en go dansk öl) Väldigt nöjd, glad och trött vände vi hemåt igen, kunde handlat väldigt mycket mer än vad jag gjorde men nöjde med de sakerna som fick följa med hem. Hemma i stan hittar jag i stort sett aldrig några kläder men där, ajajaj vad jag skulle kunna göra skäl för namnet "shoppoholick"
Jag lovar med säkerhet att detta var inte sista gången jag var på en shoppingdag i Köpenhamn.
Tilläggas ska att vi avslutade dagen på en hederlig dansk pub med en välfötjänt öl och givetvis ännu mera skratt och snack :-)

Inga kommentarer: