söndag, november 13, 2011

Slapp söndag



Igår kväll var det fest i Viby. En underbar tillställning med härliga människor, bra live band och god mat. Det dansades till långt in på natten. Efter att ha vaknat i lugn och ro tog vi oss bort till mor och far där barnen sovit inatt för att äta farsdags frukost och fira två underbara pappor.
Resten av dagen har varit väldigt lugn. Det duktigaste idag är nog att jag orkat sätta igång tvättmaskinen ett par gånger. Barnen har också varit lite sega så det har varit mycket mys i soffan, kort spel och lite data spel.
Ska erkänna att nu är ögonen ganska små och kroppen ganska trött så nu blir det att lägga huvudet på kudden och ladda för en ny vecka.

Pappa, jag älskar dig av hela mitt hjärta !
Kalle, du är världens bästa pappa till våra två underbara pojkar.
Jag är lyckligt lottad som har er i mitt liv !

Inga kommentarer: