fredag, januari 06, 2012

Fina blommor och presenter

Tänkte börja med att säga förlåt, jag vet att uppdateringen har varit urdålig de senaste veckorna. Innan jul fanns det mycket annat att fixa och trixa med och efter det har tiden runnit iväg, vi har hunnit fira nyår, börjat jobba igen och städa ut julen.
Kameran har fått vila lite men nu börjar suget komma tillbaka ordentligt.
Idag har solen lyst från en härligt blå himmel och jag var riktigt sugen på att ta mig ner till havet. Tyvärr räckte inte tiden till idag men det sköna är att nu går det mot ljusare tider igen så det kommer finnas massor av tid för mig och kameran framöver.
Bilden ovan är på mycket fina blommor som mitt jobb överraskade mig/oss med i torsdags. Den fina ljusstaken fick vi av våra grannar när vi kom hem.
Imorgon är det kalas på dagordningen och även ett härligt besök från barnens kusiner. Tror tom att jag ska få chansen att ta några bilder på en härlig liten prinsessa imorgon ...

Önskar alla en härlig helg

Inga kommentarer: