torsdag, januari 12, 2012

Lite ljus i mörkret ...



Nu har jag bestämt att det får vara slut på denna trista gråa årstiden. Det regnar och blåser ta mig tusan varenda dag. Känns som det aldrig kommer ta slut. Jag vill ha blå himmel och sol.
Vi som brukar vara vid havet och mysa vilken årstid det än är har inte varit utanför dörrarna sedan vi kom hem från fjällen ... jo, nu ljuger jag, vi har gått fram och tillbaka till bilen och lite till men lusten att ut i naturen är lika bortblåst som alla löv, trädgårdsmöbler mm ...
Så, nu har jag gnällt färdigt... nu ska vi vara positiva, det går mot ljusare tider, snart är det ljust även när vi kommer hem från jobba, skola och dagis.

Inspirationen att ta bilder sinar, inte ofta kameran kommer fram. Innan helgen är över ska jag ha gjort nedan

- Varit på dagspa på Hälsa o Helhet
- Köpt mig något fint på stan
- Ätit en god middag med härliga vänner
- Varit på fotboll med Måns
- ÅKT NER TILL HAVET MED MIN KAMERA ... !!!

Kommer bli en underbar helg, längtar, tur det är fredag imorgon så den kommer snart ...

"Du kan inte ändra det du gjorde precis,
du kan bara hoppas och önska hur framtiden ska bli,
det som sker i detta nu kan du påverka och göra till just det du vill ... "

Inga kommentarer: