måndag, februari 27, 2012

Hemma efter en härlig helg ...

Nu är vi hemma igen efter några härliga dagar i Södertälje.
De första dagarna var ganska lugna. Torsdagen har jag redan berättat om. I fredags var jag, Kalle, Måns och Alex och badade och hade det bra.
Alex, Kalle och morfar avslutade dagen med en hockeymatch mellan Södertälje och Malmö.

I lördags var vi uppe tidigt och tog oss till vår kungliga huvudstad för lite shopping på förmiddagen för att sedan bege oss ut till Djurgården på eftermiddagen och gå på Aquaria och titta på fiskar.
Efter några timmar med diverse konstiga fiskar som sällskap avnjöt vi en underbar middag på Ulla Winbladh.
Trötta och nöjda avslutade vi kvällen i lugn och ro med Melodifestivalen. För en gångs skull var vi väldigt nöjda med vilka som gick vidare.



I söndags firade vi vår Eivor med paket och kaffe på sängen. Hon fick även avnjuta en mycket vacker sång :)
Efter lite go födelsedagsfika begav jag, Kalle och Alex oss till Hovet för att se när AIK krossade Timrå.
När jag väl hade kommit över min höjdrädsla så var det en underbar upplevelse.



Inga kommentarer: