onsdag, februari 15, 2012

Tiden tickar på ....



Ikväll är en sådan kväll som jag har sagt till mig att jag ska ha varje månad men inte riktigt kommer ihåg..
Jag har lovat mig själv att spara över mina bilder på den externa hårddisken för att ha en backup.
Ikväll tog jag tag i det och som så många gånger innan när jag gör det så började jag bläddra bland gamla bilder...
Det har blivit några stycken genom åren, det jag blir förundrad över så många gånger är att jag kan komma ihåg så mycket kring dem ... allt bus som varit för att få våra älsklingar att titta i kameran, att le och vilja vara med...
Tiden tickar verkligen på, killarna har blivit så stora men ändå tycker jag att de fortfarande är små ... en svår ekvation att få dem att förstå ibland.
Många härliga minnen har det blivit genom åren som fastnat på bild, jag är så glad att jag har dem. Jag hoppas att även killarna kommer vara glada för det när de blir äldre.

Imorgon är det dags för nya äventyr, givetvis kommer kameran få följa med även då ...

Inga kommentarer: