torsdag, juni 14, 2012

Den blomstertid nu kommer ...


Imorgon är det en efterlängtad dag ... inget undantag hos våra killar.
En mysig avslutning i kyrkan och sedan är det äntligen SOMMARLOV


 Vår stora kille slutar trean, om det varit som när vi gick i skolan så hade en period varit över och en ny tagit sin början. Slut på lågstadiet, nu dags att ta steget upp på mellanstadiet ... bli lite större.
Att Måns ska börja skolan har fortfarande inte gått in i mitt huvud, men jag har några månder på mig att vänja mig vid tanken som tur är.


Imorgon sjunger vi ut detta läsåret, sedan väntar för Alex del två veckor på C4 lägret. Han ser mycket fram mot det och tycker det ska bli superkoj att testa alla möjliga nya sporter.
För Måns väntar två veckor till på dagis .... sedan är det sommarlov på riktigt i åtta veckor ... !!!!
Det kallar jag SOMMARLYX :)

Inga kommentarer: