lördag, juni 09, 2012

Sjung om studentens lyckliga ...

Idag begav jag mig ut till Bäckaskog slott för att ta lite studentbilder.
Först ut var två bröder.
Stiliga som få i sina kostymer och smoking.
Imorgon är det dags för bal så kommer dessa stiliga killarna ha en underbar kväll som de sent kommer glömma.
Vi hörde när vi var där ute att det kommer vara 760 st förväntansfulla uppklädda studenter på plats.



Andra fotograferingen för dagen var vår egen Olof.
Kan inte förstå vart tiden tar vägen.
Jag träffade denna stiliga killen första gången för ca 12 år sedan, då var han en härliga lite blyg kille.
Idag framför min kamera stod en snygg ung man som imorgon ska få eskortera två damer till sin studentbal.
Är helt säker på att han och alla andra kommer få en helt underbar kväll som de sent kommer glömma




Lite skoj, lite allvar ... det är så skoj och en ära att få föreviga dessa tre killar inför deras student.
Hoppas att de ska bli nöjda med mitt jobb :)

Inga kommentarer: