söndag, juli 29, 2012

Rivstart på semestern ....


Vilken rivstart det blev på semestern iår.
I lördags inledde vi Kalles semester med en dag i Köpenhamn som jag berättat om innan..
En helmysig dag med många intryck...


Vi fortsatte med att inleda min semester med en härlig 35 års fest i Bjärred (tyvärr missade jag att ta upp kameran / telefonen då... )
Men i torsdags, vilken var min första riktiga semesterdag forsatte vi med några härliga timmar på stranden i Yngsjö för att på kvällen åka till härliga vänners stuga i Åhus. God mat och ett härligt kvällsdopp för barnen.


Det var en magisk kväll nere vid havet. Nästan helt stilla och ett ljus som fick en oss att må väldigt bra !!!


I fredags styrde vi bilen mot Göteborg för en härlig helg med goda vänner.
Vi inledde fredagen med en god middag och sedan bar det av ut i Göteborgsnatten ...


I lördags var det så äntligen dags. Efter att ha vaknat i lugn och ro och sedan varit en vända på stan på dagen så var tiden inne. Det var dags för Bossen att visa vad han gick för på Ullevi.
Efter en blöt prommend till stadion sprack det upp och det skulle bli en magisk kväll.


Att stå på planen och titta sig runt bland 66.561 !!! (nytt rekord) andra personer är en mäktig upplevelse.
3 timmar och 30 minuter senare var det över. Trötta med väldig lyckliga styrde vi fötterna hem mot sängen för lite välbehövlig sömn.
Vilken upplevelse det var. Vilken karl ... tänk om jag hade haft så mycket som hälften av hans enegri ...


Väl hemma igen så har de två stora killarna gett sig av till Mjällby för att titta på fotboll. Mjällby tar sig an AIK idag, ska bli spännande att se hur glada de är när de kommer hem :)
Själv har jag landat i soffan, trött och en aningen sliten efter en intensiv men härlig vecka.
Nu väntar två veckors ledighet med mycket mys med familjen ... i lite lugnare tempo ...


Kvaliteten på bilderna är kanske inte den bästa, har inte haft med mig den "riktiga" kaneran.
Men vill ändå ge ger en glimt av vad vi gjort. 

Inga kommentarer: