söndag, juli 22, 2012

Söndagstrött ...


Nu har jag och barnen landat i soffan efter en helg med full fart.
Vi är alla fyra lite trötta efter gårdagen men har ändå lyckats hålla oss på benen hela dagen.
Barnen har lekt med kompisar och vi vuxna har varit ganska duktiga vi med. K har målat och jag har stått för marktjänsten, tvättat och slängt skräp i tunnorna ...
Mest nöjd är jag dock att jag för fjärde gången denna veckan snörade på mig joggingskorna och gav mig ut ... idag blev en runda på 45 min, nöjd ....
... men nu känner jag mig som isbjörnen från igår, nu gäspar jag stort, tror jag ska lägga mig till rätta och i bra tid sluta de blå .... bredvid mig sitter två till som gör som jag :)
Imorgon blir det tufft att komma upp när mina tre hjärtan får ligga kvar i sängen o njuta av sommar och semester ... tur att det bara är tre dagar till sedan får även jag njuta tillsammans med övriga familjen ... 

Inga kommentarer: