torsdag, augusti 30, 2012

Denna rostiga kroppen ...

 
.... ska få sig en omgång denna helgen.
Imorgon styr jag stegen mot vår kungliga huvudstad.
På lördag är det dags. Det är detta jag har tränat för sedan tidigt i våras.
En mil, just nu känns det väldigt långt...
Men, jag kommer fixa det.
Efter alla år av soffliggande har jag gjot ett försök att komma igång.
Tiden har varit knapp men jag ser detta som ett lärlingsår..
Alla är vi barn i början.
Så om ni vill blir jag glad om ni håller alla tummar och tår ni har för mig.
 
Uppladdningen denna veckan har inte varit den jag önskade.
Men jag hoppas och tror att sorg och tomhet ska omvandlas till energi på lördag.
Jag vet att jag har en supporter bland stjärnorna som kommer ge mig kraft, som hade sagt "du fixar detta, om någon ska göra det så är det du"
I do it for you !
 
Lovar, oavsett resultat återkomma med en redogörelse när jag kommer hem.
Men nu ska jag ladda för att göra storstan med 32.000 andra "brudar"
Ska bara ... se till att allt är redo för att grabbarna ska klara sig på egen hand ... kommer gå toppen.
 
Önskar er alla en härlig helg !
Kramar 

Inga kommentarer: