fredag, september 14, 2012

Som ett barn på julafton ...

 
Vid lunchtid idag sa det "pip" i min telefon.
Texten sa "du har ett paket att hämta ut"
Jag blev verkligen som ett barn på julafton...
För två dagar sedan beställde jag mina nya lampor till min "hemmastudio" ...
Idag fick jag dem !!!!
Tusan vad snabbt det gick...
 
Måste säga TUMMEN UPP för detta företag.
Klicka HÄR för att komma till deras hemsida.
Företaget heter Kaffebrus och finns i Ystad
Väldigt trevliga och kunniga när jag pratade med dem i telefon och hade lite frågor innan jag valde att göra mitt köp.
 
 
 
Givetvis var jag absolut tvungen att prova dem...
Efter ca 1 timmes vånda med att få ihop allt och komma på hur det hela fungerade var det dags för test.
(detta är det som företaget får ett litet minus för, det fanns inte en enda manual med)
Lite motvilligt till en början men sedan lite mer glatt fick våra älskade killar ställa upp för mamma och vara modeller.
 
Om jag är nöjd ???
JA, det är helt otroligt vilken skillnad.
Kan idag fundera på varför jag inte har satsat på detta innan.
Nu är det dags att lära mig allt ordentligt.
sedan ska det plåtas hela hösten och vintern !!!
Gissa om jag längtar :)
 
 
Bjuder på dessa bilderna.... lite galna men vad gör man inte för att få med dem på bild :)
 

Inga kommentarer: