måndag, oktober 01, 2012

Måns Karl RAGNAR ....

 
Idag när jag satt på jobbet fick jag ett samtal från Måns.
 
- Hej mamma, idag har jag namnsdag.
- Jasså, det hade jag missat.
- Då tycker jag att jag ska få en present.
- Men gubben, du fick ju en handboll igår, det var ju en present.
- Men mamma, det är ju IDAG jag har namnsdag....
 
Vad säger man då... han var så go när han ringde så ja, jag smälte som is en varm sommardag.
iväg på lunchen för att hitta något skoj. Han var väldigt tydlig med att det skulle vara en leksak, kläder var inget som var aktuellt enligt honom....
 
 
En leksak blev det och ja, han blev nöjd.
PS. han ringde en gång till i eftermiddags bara för att vara säker på att jag inte skulle glömma att ha med mig en present hem :)
 
Vi säger även grattis på namnsdagen till morfar Tommy RAGNAR och till morbror Johan RAGNAR som är namne med vår lille prins.
Hoppas ni också har haft en bra dag. 

Inga kommentarer: