måndag, oktober 15, 2012

Snurrigt

 
Varför ska det alltid finnas så mycket att välja på i alla läge.
Köpa en tröja, mat, skor, TV, dator, kök, hus .... ja vad det än är, stort som smått.
Visst är det så att livet består av endast en massa val, oxh visst är det bra att det finns olika för olika smaker men ibland blir det lite för mycket för mig ...
 
Just nu så ska vi försöka bestämma oss för en tapet.
Vi ska sätta den på en vägg, dvs vi ska bli moderna och ha en fondvägg...
Ja, jag vet att det är ca 10 år efter alla andra men vi är lite sega i starten.
Nu är då problemet att när vi går in i en butik och talar om vad vi är ute efter lägger de fram ca 10 böcker a' 100 sidor o säger "varsågoda, titta lite här så kommer jag snart igen"
HELT GALET, på tok för många alternativ för att jag ska lyckas bilda mig en uppfattning...
 
Surfat en del de senaste dagarna för att veta lite mer vad vi är sugna på innan nästa besök i butik... kanske börjat se ett mönster vad vi tittar efter.
Spännande men som sagt, på tok för mycket att välja bland... 

Inga kommentarer: