lördag, november 17, 2012

Hej lördag !


Lördag eftermiddag, det finns en hel del som jag verkligen borde ta tag i.
Dammråtterna i hörnen, tvätten i korgen, löven i trädgården ....
... men idag känns det som att inget av detta lockar speciellet mycket.
Får bli en annan dag.
 
Jag och Måns har varit på Friskis och skakat loss våra kroppar....
Familjegympa stod på programmet. Det blir inte fler gånger enligt Måns, tyckte att det var för lite ös.
De andra barnen var ganska mycket mindre ....
 
Ikväll ska barnen få mysa med farmor medan jag och K ska på vuxenfest.
Skoj ska det bli, ska bara hitta energi för att hoppa in i duschen, klä mig och komma igång först .... men det kommer, det vet jag.
 
Tills dess blir det soffhäng med lillebror, en film o bara mys.
Inte helt fel på en lördageftermiddag.
 
Trevlig lördag !  

Inga kommentarer: