tisdag, november 13, 2012

Imorgon

Tiden springer på ... Minut för minut, timme för timme, dag för dag och vecka för vecka.
På tok för sällan stannar vi upp, ska kanske säga jag men tror mig känna fler som känner som jag, iallafall, stannar upp för sällan och bara njuter av stunden som är just nu.
Ikväll bestämde jag mig för att göra det. Alex var på träning, Kalle på trav så det var jag och Måns hemma. Han fick bestämma och då blev det spelkväll. Inget jag ska bara si eller så utan nu var det mys.
Gissa om vi hade det bra. Det kan ni ge er på. En mysig stund att bara vara i nuet :)
Fram för fler av dem. Eller kanske bli bättre på att prioritera så det blir fler :)

Nu till en annan rolig sak, fr.o.m. Imorgon är det slut på halvstatliga bilder igen. Min älskade kamera, vår femte familjemedlem kommer hem till oss igen :) gissa om den varit saknad...
Nu går ingen säker för linsen :)
TJHOHO !!!

Inga kommentarer: