torsdag, december 27, 2012

O baby I'm in LOVE !


En gång för länge sedan på en pub som heter Bånken vann han mitt hjärta. Några år senare på parken i Köpenhamn satte han en ring på mitt finger. Jag var den lyckligste kvinnan på jorden som hade kommit hem.
Åren gick och vår familj växte till tre och fyra.
En kväll i december för två år sedan frågade han om jag ville bli hans fru.
Tårarna trillade ner för min kind samtidigt som jag kysste han och sa JA.
Tolv månader senare, idag för ett år sedan kl 14.00 blev jag fru Åstedt.
Inför våra familjer och min underbara vän fick jag äntligen säga ja till mannen som jag älskar av hela mitt hjärta.
Det var en dag av lycka, värme, kärlek & ännu mera kärlek.
När kantorn spelade Du och jag tittade på min man rann en stilla tår nerför min kind och jag kände att ingen på denna jorden kan vara lyckligare än jag.
 
Idag ett år senare är jag fortfarande världens lyckligaste fru Åstedt.
Imorse när jag kom ut i köket var vårt hjärta tänt o ett paket låg bredvid. På telefonen fanns ett SMS om att ikväll är jag bara hans.... ett varmt rus for genom kroppen av lycka o kärlek.
 
Jag älskar dig min underbara man, det är du o jag, vi är "Home" 

Inga kommentarer: