söndag, december 16, 2012

Relax ....


Denna helgen har jag och min älskade make tillbringat i Båstad tillsammans med goda vänner. I fredags styrde vi bilen mot Skansen Spa & Hotell.
Förväntningarna var höga, nu skulle vi relaxa till max.


Kallbad hus och en underbar spa avdelning hade vi fått info om innan att det var ett måste att besöka.



Även ett fint gym fick ett besök under helgen.
Hela atmosfären inböjd till lugn och ro. De har verkligen lyckats.


Bjuder på lite "snapshots" från helgen. Ett något fruset gäng påväg ut för att ta ett dopp i havet.
Vackert, absolut. Varmt ... kan diskuteras....


Väl framme visade skylten att det iallafall var plusgrader... en mindre tröts men efter att ha suttit i bastun till svetten rann var det dags. Snabba steg nerför en stege som enligt mig hade på tok för många steg, ner i vattnet och jag kan nog garantera att jag slog rekord i hastighet uppför stegen igen :)
Efter denna upplevelse vare vi verkligen värda ett gott glas.


Vinavsmakning i morgonrock :) vacker miljö och en superfin restaurang avslutade våra underbara dagar.


Granne med hotellet fanns härliga place ... tyvärr var vi där på fel årstid. Hur mycket vi än bankade så ville de inte släppa in oss ... :)
Rekommenderar varmt ett besök på detta underbra spa.
Vi har varit på några nu men detta är absolut bland topp två.
 
Nu är vi redo att ta tag i det julstök som återstår med ny energi och ett nytt lugn

Inga kommentarer: