fredag, januari 15, 2010

Mitt jobb...

Måste säga att jag har en fantastisk arbetsplats. Jag har bra arbetstider, kanon kollegor och arbetsuppgifter som jag tycker är omväxlande.
Detta är två bilder på vår innegård som jag genom mitt ena fönster kan sitta och titta på hela dagarna, nu på vintern är det ganska ok, när solen lyser in på den så är den väldigt vacker. Ni skulle se den om vården och sommaren, då är den helst underbar. (ska försöka komma ihåg att bild på den då.)Denna utsikt lägger vi till på pluskontot.
Men så kommer vi då till det som inte är lika bra, nu undrar ni vad jag menar när ni ser bilden ovan, jo för ett par månader sedan så började en ny herre på vår utvecklingsavdelning. Bra för han behövdes, mindre bra är dock att han är galet bra på att baka, han har nämligen varit bagare i ca 30 år.... vi övriga på kontoret är hans försökskaniner. Väldigt gott men ack vad onyttigt .... Bilden ovan är dagens eftermiddagsfika, nybakade... (de var väldigt goda) en parantes är att i tisdags var det semlor...

Inga kommentarer: