torsdag, januari 14, 2010

Påväg hem..

Idag körde jag en annan väg hem från jobbet mot vad jag brukar göra. Ibland är man glad att man är så galen som man är och alltid har en kamera i väskan. Jag var bara tvungen att stanna vid kanten av vägen och ta några bilder...
Ibland tycker man att Skåne är grått, trist och platt men en dag som denna så blir man bara glad över hur vackert det är.
Tur att man ibland tar sig tiden att njuta av detta. Det är på tok för lätt att bara springa på och aldrig njuta av stunden. Är glad att jag gav detta någon extra minut idag. Det gav mig lite extra energi inför kvällen.
Hade en stund över igår och satt och bläddrade bland en massa bloggar som jag hittade. Det finns många livsöden, härliga, roliga, tråkiga och riktigt jobba ibland. Det är då man kommer underfund med att man ska ta det lite lugnare och försöka njuta mer av varje dag ... som sagt, ibland kan det vara riktigt skönt att bara stanna av... är inte så bra på det... :-) får nog bli ett löfte inför 2010 att bli bättre på det..

Inga kommentarer: