torsdag, maj 13, 2010

Bus på lekplatsen

När pappa Kalle körde iväg för att springa en runda passade vi på att hoppa upp på cyklarna och ta oss till "dagis lekplatsen" för lite lek o bus.











Det blev kurragömma, trädklättring, klättra på klättervägg, gunga o mycket mer. Något som jag inte kan sluta att reagera på är att det är klotter var jag än vänder huvudet på vilken lekplats jag än tar mig till i Viby, det är såååå trist att folk måste förstöra...











Vi hade en mysig timme innan vi blev kalla och styrde cyklarna hemåt igen. Strax efter oss kom pappa Kalle hem igen och grillen tändes. Kvällens meny bestod av:

Nypotatis
Grillade Kycklingspett
Färska champinjoner
Aioli
Massor av grönsaker

Mätta o trött har vi nu hamnat i soffan och försöker heja fram Sverige i hockey VM. ser ganska bra ut just nu.

Sov gott !

1 kommentar:

agnes stig sa...

Jaha och varför var inte jag hemma hos er?? :)