fredag, maj 14, 2010

Utflykt till Forsakar

Imorse packade vi bilarna, vi och största delen av familjen Carlsson för att åka på utflykt till Forsakar. Det blev en helt underbar förmiddag där alla fick göra det som de tycker är det roligaste som finns. Jag och Annika fick testa våra kameror på diverse saker, barnen fick springa runt o kasta pinnar mm.
















Idag hade jag tagit med mig stativet ut för att se om jag kunde få till några bra bilder på vattenfallen. tyckte nog att jag lyckades ganska bra för att vara ett första försök. Vi märkte när vi kom tillbaka till starten att vi hade valt att gå till det "Övre Fallet" som visade sig vara det lilla. Hade vi tagit det enklare vägen hade vi kommit till ett mycket större. Detta kom jag och Annika ganska snabbt fram till att vi skulle ta nästa gång... det var inte lätt att välja bland alla bilder som togs idag, därav blev det ganska många här.
Tack Annika, Erik o Agnes för en mycket mysig förmiddag. Det gör vi gärna om fler gånger.

1 kommentar:

agnes stig sa...

Vad många fina bilder, jag har varit "dödstrött" efter denna helgen, det blev en lång eftermiddag o kväll efter vår härliga förmiddag i Forsakar. Och lördagen blev ännnnu läääängre. Puh! Tack för bilderna du mailade mig, ska sätta mig ner o maila över några till dig som jag tog! Nu är det ny vecka o nya tag, bamsekram! :)